
به گزارش عدالتخواهان رفسنجان؛ مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان طی نامه ای خطاب به شورای صنفی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) اعلام داشت:
شورا در یک سال اخیر گزارشی از عملکرد و پیگیری های خود را اعلام نکرده و یا به صورتی بوده که عموم دانشجویان از آن مطلع نشده و یا احساس رضایت نکرده اند. لذا از این شورا انتظار می رود تا با اعلام عمومی و شفافیت عملکرد خود، شرایط قضاوت عموم دانشجویان را از فعالیت های یک ساله شورای صنفی مهیا نماید.
متن نامه به قرار زیر است:
ادامه مطلب شلاق خوردن دانش آموزان کرمانی به جرم بی پولی...
ما را در سایت شلاق خوردن دانش آموزان کرمانی به جرم بی پولی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 244 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 15:09