
به گزارش عدالتخواهان رفسنجان و نقل از خبرنامه دانشجویان ایران صادق بخشی در مصاحبه ای با خبرنگار این خبرگزاری گفت : دو سال پیش بود که "همایش ملی ارتقای نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد" با حضور مسئولان سه قوه و سایر مسئولین عالی رتبه کشوری برگزار شد. آنجا بود که رهبری وارد ماجرا شدند و صریحا در طی مرقومه ای ابراز داشتند که: " نفس اهتمام آقایان به امر مبارزه با فساد را تحسین میکنم، لیکن این سمینار و امثال آن بناست چه معجزه ای بکند؟ مگر وضعیت برای شما مسئولان سه قوه روشن نیست؟...چرا اقدام قاطع...
ادامه مطلب